Σάββατο, 18 Μαΐου 2024
Οικονομία 16 Φεβρουαρίου 2023

Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ για τουρισμό στη Θεσσαλία: Στόχος η αύξηση επισκεψιμότητας με διεύρυνση σεζόν και άμβλυνση εποχικότητας

Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ για τουρισμό στη Θεσσαλία: Στόχος η αύξηση επισκεψιμότητας με διεύρυνση σεζόν και άμβλυνση εποχικότητας Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ για τουρισμό στη Θεσσαλία: Στόχος η αύξηση επισκεψιμότητας με διεύρυνση σεζόν και άμβλυνση εποχικότητας Μελέτη ΙΝΣΕΤΕ για τουρισμό στη Θεσσαλία: Στόχος η αύξηση επισκεψιμότητας με διεύρυνση σεζόν και άμβλυνση εποχικότητας
Βαθμολογήστε
(0 ψήφοι)

1

Ο βασικός στόχος για τον τουρισμό στη Θεσσαλία είναι να αυξηθεί η επισκεψιμότητα και να ξεπεράσει τη κίνηση του 2019, κάτι που μπορεί σε πρώτη φάση να επιτευχθεί μέσα στο 2023. Επιπλέον η διεύρυνση της σεζόν και η άμβλυνση της εποχικότητας αποτελούν δύο βασικά σημεία του σχεδίου που εκπόνησε τον Ιντσιτούτο του ΣΕΤΕ για τη Θεσσαλία.

Αυτά επισημάνθηκαν στη σημερινή εκδήλωση που διοργανώθηκε στο Βόλο για την παρουσίαση της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό στη Θεσσαλίας που διοργανώσαν το ΣΕΤΕ και η Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Η Μαγνήσια και οι Σποράδες ειδικότερα έχουν τις δυνατότητες ανάπτυξης ενός πιο σύνθετου τουριστικού προϊόντος σε σχέση με άλλες περιοχές εξήγησε ο επιστημονικός υπεύθυνος του ΙΝΣΕΤΕ, Άρης ΙΚΚΟΣ.

“Πέρα από τον ήλιο και τη θάλασσα, υπάρχει ο οικοτουρισμός η γαστρονομία και πολιτιστικά στοιχεία. Αλλά και ια city break ειδικά στην ελληνική αγορά. Όλα αυτά πρέπει να μπουν σε ένα κοινό σχέδιο ώστε οι διάφοροι πόροι να μετουσιωθουν σε ένα προϊόν. Το βασικό χαρακτηριστικο του σχεδίου είναι ότι η αξιοποίηση αυτών των στοιχείων φέρνει μια πολύ μεγάλη διεύρυνση της σεζόν και μια πολύ μεγαλη άμβλυνση της εποχικότητας. Αυτό έχει και διάφορες πολύ θετικές επιπτώσεις διότι γίνονται πιο βιώσιμες οι επιχειρήσεις και αυξάνονται τα έσοδα της περιοχής”

Ο κ. Ίκκος επισήμανε ότι το 2022 η τουριστική κίνηση αυξήθηκε αλλά όχι όσο το 2019 “Σε επίπεδο αύξησης, το βασικό χαρακτηριστικό είναι ότι μιλάμε για άμβλυνση της εποχικότητας. Από 60% για το τρίτο τρίμηνο προβλέπεται να πάει στο 40% αυτό το τρίμηνο. Άρα μπορεί ο Βόλος και το Πήλιο να αυξήσουν τις δράσεις τους πολύ περισσότερο και το χειμώνα σε σχέση με άλλες περιοχές που έχουν μόνο τον ήλιο και τη θάλασσα”.

Επιπλέον ανέφερε ότι το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου δεν είναι ανεπτυγμένο, με ελάχιστες διεθνείς πτήσεις. Ο κυριότερος όγκος είναι μέσω Θεσσαλονίκης. “Κάποια μοντέλα τουρισμού όπως ο μαζικός ήλιου και θάλασσας, χρειάζεται εύκολη πρόσβαση. Κάποια άλλα προϊόντα όπως η περιήγηση και ορειβασία η απόσταση των δύο και τριών ωρών δεν παίζει ρόλο. Και η απόσταση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της όλης διαδικασίας”. Τέλος ανέφερε ότι σε δεύτερη φάση θα γίνει κοστολόγηση των δράσεων που προτείνονται.

Διαβάστε τις προτάσεις για τη Μαγνησία

www.ertnews.gr

Διαβάστηκε 67 φορές

Σχετικα Με Εμας

Coupaki.gr

Οδηγός Πόλης

info(@)coupaki.gr

Connect With Us